• Ouders

Naschoolse opvang

Voor- en naschoolse opvang

BSO De Brug

BSO de Brug, onderdeel van stichting Humankind, is gevestigd in twee ruimtes binnen basisschool WereldWijs Zuid. Daarnaast wordt er op drukke dagen ook gebruik gemaakt van de hal binnen de school. De tijd bij de BSO wordt gezien als vrije tijd. Naast het brede aanbod van speel, knutsel en bouwmateriaal organiseren de medewerkers ook leuke (themagerichte) activiteiten. Zo is er voor ieder kind, jong en oud, altijd wat leuks te doen!

Groepsindeling

BSO de Brug bestaat uit schoolgaande kinderen van 4 tot 13 jaar oud.

Samenwerking met andere BSO’s

BSO de Brug werkt in vakanties samen met BSO de Blokhut, gevestigd in de Gerardusschool, te Glanerbrug.

Kom gerust eens kijken!

Wilt u deze locatie bekijken, dat kan altijd. Maakt u dan een afspraak met de vestigingsmanager, Bram Nieuwland.

Telefoonnr.: 06-86816705 Kijk voor meer informatie op onze website of like ons op Facebook

Kijk voor meer informatie op onze website of like ons op Facebook